LiquidThread, agencja digitalowo-contentowa, należąca do Publicis Groupe, rozwija Entity – platformę skupiającą nowatorskie narzędzia i rozwiązania, które bazują na autorskich aplikacjach połączonych z technologią od...
LiquidThread, agencja digitalowo-contentowa, należąca do Publicis Groupe, rozwija Entity – platformę skupiającą nowatorskie narzędzia i rozwiązania, które bazują na autorskich aplikacjach połączonych z technologią od...
The Vault – nowe narzędzie Publicis Groupe jest zasilane wiedzą z setek modeli ekonometrycznych i wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji, by pomagać marketerom efektywniej zarządzać...
One Reach jest odpowiedzią Publicis Groupe Poland na rosnącą złożoność kanałów komunikacji i konieczność planowania zasięgu kampanii na coraz większej liczbie touchpointów, przy braku...
Jesteśmy obecnie świadkami niezwykle dynamicznych zmian w świecie technologii. W samej przeglądarce Chrome, w związku z usunięciem 3rd party cookies, obserwujemy prawdziwą road mapę...
Pierwszy tego typu pomiar kampanii outdoorowych na polskim rynku stał się możliwy dzięki współpracy z partnerami technologicznymi Xeneco i Proxi.cloud. Klienci agencji mediowych Publicis Groupe...
Czym tak naprawdę jest Google Analytics 4 Ponad dwa i pół roku temu Google ogłosił wprowadzenie nowej wersji dobrze znanego narzędzia webanalitycznego Google Analytics....
Publicis Groupe wprowadził wewnętrzny, autorski program szkoleniowy Think Data, który ma na celu wzmocnienie kompetencji Talentów w zakresie danych, badań oraz analityki. Inicjatywa stworzona...
Ostatnie półtora roku przyniosło wiele trwałych zmian, zarówno w zachowaniu samych konsumentów, jak i działaniu marketerów. W 2020 roku przybyło 1,3 mln nowych użytkowników...
Wielu projektantów i badaczy UX swoją przygodę rozpoczyna od Heurystyk Nielsena. Jest to 10 dobrych praktyk w projektowaniu jak najlepszego doświadczenia użytkownika. Twórcą tych...
Z Jowitą Michalską, założycielką Digital University, na temat meta trendów technologicznych na nadchodzącą dekadę, rozmawiał Piotr Ruszak, Chief Communications Officer Publicis Groupe Polska. Piotr...
Jeśli słyszymy takie słowa od giganta technologicznego jakim jest Google, to pokazuje jak wymagającym zadaniem jest manipulowanie przy fundamentach reklamy cyfrowej. Niewiele mieliśmy w...
Jak w każdej innej branży, tak i w naszej, spotykamy się często z tzw.: „buzzwordami”, czyli modnymi hasłami, które opisują aktualnie najciekawsze nowinki czy...
Historia kultury jest w dużej mierze historią rozwoju technologii – nowe narzędzia pozwalały rozwijać nowe sposoby ekspresji, umożliwiały zmianę sposobów tworzenia treści, ale również...
Pandemia koronawirusa wpłynęła bardzo mocno na cały świat. W dużej mierze wywróciła nasze życia do góry nogami i poczyniła duże zmiany w naszych przyzwyczajeniach...
Aplikacje CRM pozostają obecnie największą i najszybciej rozwijającą się kategorią oprogramowania dla przedsiębiorstw, zgodnie z przewidywaniami Gartnera. Głównym rozgrywającym na tym rynku jest Salesforce,...
Wyobraź sobie, że w sobotni poranek siadasz z całą rodziną do stołu. Rozmawiacie o tym, co wydarzyło się w mijającym tygodniu, o sukcesach w...
Przez lata jedynym sposobem, w jaki marketerzy uzyskiwali dostęp do informacji na temat użytkowników Internetu były wynalezione w ’94 r. pliki cookie. Początkowo pliki...
CMO Insider zawiera wiele treści na temat roli CMO w transformacji cyfrowej firmy. Staramy się poruszać najważniejsze wątki, na które dyrektorzy marketingu powinni zwracać...
Popularyzacja Data Driven Marketing nie tylko pomaga optymalizować kanały komunikacji, ale również budzi apetyt na to, aby danymi obudować wszystkie możliwe elementy marketing-mixu. Wyobraźmy...
Czy można pogodzić potrzebę gromadzenia coraz większej ilości danych o konsumencie i nie sprzeniewierzyć jego zaufania do marki? Według badania zrealizowanego przez Forbes Insights...
Jedną z kategorii, która najbardziej ucierpiała w czasie pandemii, były rozgrywki sportowe. W trosce o zdrowie zawodników i widzów, większość lig zawodowych na świecie...
Na początku października Benedict Evans, wieloletni analityk rynku technologicznego, opublikował tekst o końcu amerykańskiego internetu. Przywołał w nim powiedzenie (określone przez niego jako stary...
Drogi marketerze zapamiętaj akronim LiDAR i już dzisiaj myśl, jak wykorzystać nową technologię wraz z AR w przyszłych działaniach marketingowych, a także e-commerce. Co...
Okazuje się, że całkiem sporo. Grupa 27 ekspertów z Fundacji K.I.D.S. (wśród nich wolontariusze kompetencyjni Publicis Groupe) opublikowała Raport „Dziecięcy Szpital Przyszłości”, który jest...
Z dnia na dzień maska stała się nieodłącznym przedmiotem życia codziennego. Podobnie jak telefon i klucze, obecnie nie ruszamy się bez niej z domu....
Analiza danych powinna mieć cel, być osadzona na właściwym fundamencie i zawsze należy ją prowadzić z myślą o adaptacji. Nie mamy ani czasu, ani...
Jednym z kluczowych zadań skutecznego i nowoczesnego CMO jest koordynacja wysiłków firmy wokół tworzenia dobrych doświadczeń dla konsumentów. Stanowi to duże i trudne wyzwanie,...
Platforma Kickstarter ma co prawda swoje problemy, w tym m.in. zwolnienia grupowe związane z sytuacją gospodarczą wywołaną COVID-19, ale serwis był, jest i będzie...
Platforma Kickstarter ma co prawda swoje problemy, w tym m.in. zwolnienia grupowe związane z sytuacją gospodarczą wywołaną COVID-19, ale serwis był, jest i będzie miejscem,...
W czasach pandemii pod pierzyną newsów (również tych fake) dzieją się rzeczy przełomowe, które wpłyną na to, w jaki sposób będzie wyglądało nasze życie...
Even before the pandemic, a lot was said about how technology can change the world of fashion. We just have a beautiful example of...
Jeszcze przed pandemią wiele mówiło się o tym, jak technologia może zmienić świat mody. Teraz mamy piękny przykład innowacji, i wcale nie stworzony przez...
Deepfake’i zazwyczaj kojarzymy z fałszowaniem treści wideo, umieszczaniem zmanipulowanych wypowiedzi, wykorzystywaniem ich głównie w polityce i prawdopodobnie w porno. Ale podobne mechanizmy i algorytmy...
Jak pisaliśmy już wielokrotnie na łamach serwisu, pandemia okazała się katalizatorem dla wielu branż, rozwiązań i technologii. Wielu z nich dała również drugie życie,...
Koronawirus i wymóg izolacji społecznej przyczyniły się do popularyzacji rozwiązań telemedycznych, ale też do ośmielenia społeczeństwa w zakresie zdalnych metod ochrony zdrowia. Obecnie, aż...
Rzeczywistość rozszerzona (AR, augmented reality) to technologia, która od dobrych kilku lat jest obecna na rynku. Traktowana jako ciekawostka, news mediowy, w niektórych przypadkach...
Jeśli jesteście fanami science-fiction, prawdopodobnie widzieliście filmy lub seriale, w których roboty wydawały ludziom rozkazy, utrzymywały porządek na ulicach. Gdybyście teraz byli w Singapurze,...
Jednym z niespodziewanych skutków zmian zachowań podczas pandemii okazały się problemy z algorytmami sztucznej inteligencji, nieelastycznymi wobec nowych wzorców. Pokazało to po raz kolejny,...
Wyniki giganta są imponujące – okres od stycznia do marca 2020 roku przyniósł wzrost sprzedaży na poziomie 6%.e-Commerce wzrósł globalnie o 35% i stanowi...
Po ponad miesiącu od rozpoczęcia globalnego „home office” wszyscy pracownicy biurowi zgadzają się zapewne co do jednego: jakość połączeń video i telekonferencji pozostawia sporo...
Czy pandemia może przyspieszyć rozwój technologii? Na pewno może przyczynić się do upowszechnienia znanych już technologii i wpłynąć na wzrost akceptacji ich używania. Zaufanie...