Konsument

TikTok w dużych dawkach, czyli o tym, jak dzieci zaczęły spędzać na w tym serwisie praktycznie tyle samo czasu co na Youtube.

Z rosnącą dynamicznie popularnością TikToka zdążyliśmy się już oswoić. Nie dziwi nas też gwałtowny wzrost konsumpcji wszelkiego rodzaju social mediów przez dzieci w okresie pandemii. Rodzice musieli poluzować zasady i dać im większą swobodę, kiedy sami pracowali na home office. 

Jednak sporym zaskoczeniem może być fakt, że w takich krajach  jak USA, Wielka Brytania oraz Hiszpania TikTok, pod względem dziennego czasu spędzonego w tym serwisie w okresie kwarantanny, praktycznie zrównał się z Youtube!

W Hiszpanii średni dzienny czas spędzony przez dziecko w wieku 4-15 lat na TikToku wywindował się z 24 min. w maju 2019, do imponującej wartości 71 min. W maju 2020. W USA mamy do czynienia ze wzrostem z poziomu 38 min. na aż 95 min.! Tymczasem średni czas spędzony na Youtube to 97 minut. 

Źródło: https://warc.com/content/article/warc-datapoints/children-now-spending-as-much-time-on-tiktok-as-youtube/132811