Biznes

Stacje paliwowe wchodzą w e-commerce i oferują zakupy online

Nikt już nie ma wątpliwości, że pandemia wymogła na wielu branżach dostosowywanie biznesów do nowej rzeczywistości. Zmianę odczuły także stacje benzynowe, które poszukują nowych touchpointów. Efektem tego jest kilka nowych inicjatyw oraz rozwiązań, które sprawiają, że stacje benzynowe wchodzą na nowy dla siebie obszar, szukając nowych źródeł wolumenu, np.:

Zamów ulubionego hot-doga ze stacji Circle K z dostawą do domu

Bolt Food (czyli nowa platforma firmy Bolt – znanej z usług transportowych) w połowie czerwca rozpoczęła współpracę z Circle K. Za pośrednictwem aplikacji do zamawiania jedzenia, klienci mają teraz możliwość zamówienia zakupów spożywczych i ciepłych posiłków z 17 stacji benzynowych Circle K zlokalizowanych na terenie Warszawy. Planowane jest rozwijanie współpracy o nowe lokalizacje.

Ogranicz marnowanie żywności z Too Good To Go

Too Good To Go to aplikacja, która ma na celu ratowanie dobrej żywności przed wyrzuceniem. W aplikacji znajdziemy oferty z restauracji, kawiarni, sklepów czy z piekarni, a od niedawna także żywność dostępną na stacjach bp. Paczki-niespodzianki zawierają produkty z kawiarni i sklepów stacji benzynowych sieci. Na ten moment usługa dostępna jest jedynie w Krakowie.

Usługa Click&Collect na stacjach Circle K

Nowa usługa ma odpowiadać na potrzeby klientów, chcących w nowej rzeczywistości zachować względy bezpieczeństwa podczas zakupów. Za pośrednictwem Click&Collect mamy możliwość złożenia zamówienia online i odebrania go w dowolnej stacji benzynowej w wybranym przez siebie dniu i godzinie. Oferta obejmuje posiłki, kawę i herbatę, przekąski, artykuły tytoniowe, higieniczne i spożywcze. Na ten moment usługa dostępna jest na 20 stacjach w Warszawie i we Wrocławiu.

Zakupy na stacji benzynowej za pośrednictwem Uber Eats

Na współpracę z Uber Eats zdecydowały się z kolei stacje Shell i bp. W aplikacji klienci znajdą produkty spożywcze oraz inne artykuły, z możliwością dostawy do domu. Pilotażowy program obejmuje na ten moment Warszawę i Kraków, z możliwością rozszerzenia współpracy na kolejne lokalizacje.

https://arc.com.pl/Polacy-boja-sie-o-dochody-i-ograniczaja-wydatki-news-pol-1592379333.html

https://www.ipsos.com/pl-pl/polski-konsument-w-nowej-normalnosci

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jaka-frekwencja-w-kinach-po-koronawirus-czerwiec-tylko-92-tys-widzow-wplywy-1-48-mln-zl-frekwencja-szybko-sie-nie-odbuduje?fb

https://www.statista.com/statistics/1126134/netflix-subscribers-in-poland/