Biznes

Branża odzieżowa. Wiosna to kluczowy sezon dla branży modowej. Stara się ona wykorzystać digital do wysycenia naturalnego popytu

Jak raportuje firma Gemius, w okresie od 10 lutego do 22 marca, branża odzieżowa zwiększyła liczbę emitowanych reklam aż o 19% vs poprzednie 6 tygodni, co jest najlepszym wynikiem „na plus” wśród wszystkich kategorii.

Biorąc pod uwagę dzienne wolumeny emisji, zaobserwować można ponad dwukrotny wzrost liczby kontaktów reklamowych. W ostatnim tygodniu badanego okresu było ich 1,3 mld, natomiast w pierwszym (7. tydzień tego roku) – 633 mln.

Zwiększonej intensywności działań reklamowych w tej branży towarzyszył wzrost zainteresowania witrynami sklepów. Na przestrzeni 6 analizowanych tygodni liczba użytkowników odwiedzających top 10 sklepów (pod względem liczby odsłon) wzrosła o 1,5 mln, a liczba wygenerowanych odsłon – o 55,1 mln.
Jak widać, branża stara się proaktywnie walczyć o sprzedaż i sezon wiosenny, nawet mimo znacznego ograniczenia liczby otwartych placówek.

Źródło: https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/branza-odziezowa-zwieksza-aktywnosc.html