Świat w „nowej normalności” przyspieszył, zaś pandemia okazała się katalizatorem wielu zmian i trendów, które jeszcze szybciej niż wcześniej, wpływają na rzeczywistość dookoła nas....
Wartość całego rynku reklamowego przekroczyła w 2022 roku 11 mld zł i była większa od wartości z 2021 r. o 4,4%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy i Mediów, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, przychody reklamowe rosły w reklamie internetowej, radiowej, w outdoorze i kinie, zmalały zaś w prasie oraz telewizji. Udział internetu w rynku reklamy wyniósł blisko 44%, zaś telewizji 40% Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 1,1%, czyli o ponad 50 mln zł Wartość wydatków na reklamę w internecie wzrosła o 6,9%, czyli o prawie 315 mln zł Wzrósł udział reklamy zewnętrznej, kinowej i reklamy online w rynku reklamy Sektorem z największym wolumenem wz...
Świat w „nowej normalności” przyspieszył, zaś pandemia okazała się katalizatorem wielu zmian i trendów, które jeszcze szybciej niż wcześniej, wpływają na rzeczywistość dookoła nas....