Świat w „nowej normalności” przyspieszył, zaś pandemia okazała się katalizatorem wielu zmian i trendów, które jeszcze szybciej niż wcześniej, wpływają na rzeczywistość dookoła nas....
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2024 r. wyniosła blisko 9 mld zł, co oznacza wzrost o 9,5% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe. Rosną inwestycje w wideo, internet, radio, OOH i kina, a maleją w prasie Najszybciej rośnie reklama zewnętrzna – o blisko 12% rok do roku Udział wideo w rynku reklamy wynosi blisko 54% Udział internetu (digital search & digital non-search) nie zmienił się i wynosi 30,6% Wzrósł udział reklamy zewnętrznej z 5,5% do 5,6% Sektorem z największym wolumenem wzrostu inwestycji reklamowych był handel Wykres 1. Wartość rynku r...
Świat w „nowej normalności” przyspieszył, zaś pandemia okazała się katalizatorem wielu zmian i trendów, które jeszcze szybciej niż wcześniej, wpływają na rzeczywistość dookoła nas....