Świat w „nowej normalności” przyspieszył, zaś pandemia okazała się katalizatorem wielu zmian i trendów, które jeszcze szybciej niż wcześniej, wpływają na rzeczywistość dookoła nas....
Dyskusja na temat brand purpose to więcej niż tylko jeden z najgorętszych tematów branżowych ostatniego czasu. To przede wszystkim próba odpowiedzi na pytanie, czy i dlaczego marki powinny angażować się w rozwiązywanie problemów współczesnego świata oraz jak takie zaangażowanie wpływa na osiągane przez nie wyniki i potencjał do wzrostu. Koncepcja brand purpose ma swoich gorących orędowników, jak i nie mniej zaangażowanych przeciwników. Wiemy, co na ten temat myślą teoretycy tacy jak Sharp czy Godin, znamy poglądy strategów, ale stosunkowo rzadko mamy okazję dowiedzieć się, co o brand purpose sądzą marketerzy. Postanowiliśmy wypełnić tę lukę i zaprosić do rozmowy Darka Maciołka CMO Banku ...
Świat w „nowej normalności” przyspieszył, zaś pandemia okazała się katalizatorem wielu zmian i trendów, które jeszcze szybciej niż wcześniej, wpływają na rzeczywistość dookoła nas....