Świat w „nowej normalności” przyspieszył, zaś pandemia okazała się katalizatorem wielu zmian i trendów, które jeszcze szybciej niż wcześniej, wpływają na rzeczywistość dookoła nas....
Publicis Groupe wprowadza Attention Booster – nowatorski produkt do optymalizacji kampanii pod kątem uwagi odbiorców. Attention Booster umożliwia szczegółowe: pomiar i optymalizację kampanii pod kątem uwagi odbiorców na wszystkich etapach, od doboru najbardziej efektywnych touchpointów mediowych aż po ocenę potencjału materiałów kreatywnych, które pozwolą na osiągniecie pożądanych celów i kluczowych KPI marki - mówi Kamil Kołak, Commercial & Innovations Director w agencji mediowej Zenith. Attention Booster ma być odpowiedzią na potrzeby reklamodawców, którzy oprócz mierzenia uwagi przez wykorzystanie paneli eye-trackingowych dla konkretnych pozycji w mediaplanie kampanii, pos...
Świat w „nowej normalności” przyspieszył, zaś pandemia okazała się katalizatorem wielu zmian i trendów, które jeszcze szybciej niż wcześniej, wpływają na rzeczywistość dookoła nas....