![](https://cmoinsider.pl/wp-content/uploads/2020/08/image-48.png)
Świat w „nowej normalności” przyspieszył, zaś pandemia okazała się katalizatorem wielu zmian i trendów, które jeszcze szybciej niż wcześniej, wpływają na rzeczywistość dookoła nas. W tej sytuacji darmowe narzędzie Google Trends dodatkowo zyskuje na znaczeniu, jako swoisty „radar” pozwalający lepiej i szybciej zrozumieć zmiany zachodzące wśród konsumentów. Warto więc przypomnieć sobie, jak z niego korzystać tak, aby wykorzystać pełnię jego możliwości:
Warto znać podstawowe zasady związane z wyszukiwanymi hasłami tak, aby wyniki pokazywały dokładnie to, na czym nam zależy:
![](https://cmoinsider.pl/wp-content/uploads/2020/08/image-45.png)
Można wyszukiwać zarówno hasła, jak i tematy – wyniki w obu przypadkach mogą się znacząco różnić między sobą. Warto mieć tego świadomość:
![](https://cmoinsider.pl/wp-content/uploads/2020/08/image-46.png)
Istnieje możliwość porównywania wyników generowanych w różnych okresach. Pozwala to lepiej wychwycić skalę aktualnych trendów i zachodzących zmian:
![](https://cmoinsider.pl/wp-content/uploads/2020/08/image-47.png)
Więcej porad znajduje się na tej stronie: