Agencja Starcom, wprowadziła nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Move People. Move Business”. Filarem zmiany jest fundamentalny wyróżnik agencji – zrozumienie ludzi, ich motywacji, decyzji i zachowań na całej ścieżce zakupowej oraz wykorzystanie tej wiedzy, wzbogaconej o zintegrowane dane, w tworzeniu wartościowych doświadczeń z markami, a w efekcie wzrostu biznesu klientów.
Nie myślimy o sobie już tylko w kategorii agencji mediowej, ale agencji omnichannelowej – strategicznym partnerze, który „łączy wszystkie kropki” w coraz bardziej sfragmentaryzowanym otoczeniu. Upraszcza, a nie komplikuje, projektuje całościowy ekosystem POE oraz wyznacza trendy, zmienia paradygmaty i transformuje dotychczasowe podejście do kreowania wartości marki –
mówi Magda Kolenkiewicz, General Manager Starcom.
Starcom posiada rozległe doświadczenie w głębokim zrozumieniu zachowań konsumentów i przekładaniu tego zarówno na perspektywę krótko-okresową, jak i strategiczne długoterminowe planowanie. Umiejętne wykorzystywanie insightów, łączenie danych z wielu źródeł, znajomość wpływu mediów na zachowania konsumentów, ale również, szersze, biznesowe spojrzenie na wyzwania współczesnego marketingu to kwintesencja nowego pozycjonowania Agencji.
Dzięki głębokiemu osadzeniu w danych, analityce i badaniach, Starcom rozumie specyfikę ścieżek decyzyjnych konsumentów w różnych kategoriach, w efekcie czego, dobiera punkty styku treści i rozwiązania skutecznie wpływające na percepcję i decyzje konsumentów. Pracuje na insightach zarówno tych głębszych przekładających się na całościową strategię, ale też tych determinujących decyzje taktyczne i bieżące optymalizacje, budując rekomendacje w duchu test & learn.
Myślimy perspektywą całego procesu decyzyjnego konsumenta. Proponujemy adekwatne, skuteczne oraz wykorzystujące specyfikę mediów i touchpointów rozwiązania prowadzące do wzrostu sprzedaży, a także wzmocnienia kondycji marki. Poruszamy się nie tylko w obszarze tradycyjnie pojętej reklamy, czyli dystrybucji treści stworzonej przez marki, ale także projektujemy doświadczenia w sferze owned czy earned za pomocą rozwiązań content & advocacy, a także – co coraz ważniejsze – skuteczne wsparcie sprzedaży, czyli retail media i szeroko pojęty omnicommerce –
– kontynuuje Magda Kolenkiewicz, General Manager Starcom.
Prezentowane zmiany to pierwszy kompleksowy rebranding w historii Starcomu i część planów związanych z obchodami 25 rocznicy powstania marki. Nowemu pozycjonowaniu towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej, osadzona w najnowszych trendach w designie i podkreślająca pionierskie podejście do roli agencji mediowej w budowaniu biznesu klientów. Łączy dwie palety kolorów, ciepłych barw symbolizujących zrozumienie ludzi i ich motywacji, z barwami chłodnymi reprezentującymi leadership oraz technologię i dane. Kluczowymi elementami identyfikacji jest gwiazda, obecnie w nowej, dynamicznej odsłonie oddającej znaczenie hasła: Move People. Move Business.