Inspiracji nigdy za wiele, szczególnie, że to one stymulują naszą kreatywność. Oto kilka przykładów kampanii i inspirujących inicjatyw agencji należących do Publicis Groupe na całym świecie.
Verizon, Speed of Thought, Wpólnota Miami
Wszyscy mówią o 5G, ale co to naprawdę znaczy? Aby udowodnić jak istotną moc i potencjał posiada Ultra Wideband 5G, Verizon wyprodukował pełnometrażowy film dokumentalny, który przedstawia wizjonerów, którzy używają tej technologii, aby stawić czoła największym wyzwaniom społecznym. Cały film można zobaczyć tutaj: https://speedofthoughtfilm.com/
Heineken, Orkiestra balkonowa, Publicis Włochy
Jako główny sponsor F1, Heineken zwrócił się do śpiewaków i muzyków, którzy podnosili Włochów na duchu podczas lockdownu. Przenosząc się ze swoich domowych balkonów na puste trybuny stadionu Grand Prix w Monza, bez publiczności, wykonali hymn narodowy.
Marvel/Square Enix/Crystal Dynamics, Seminaria superbohaterów, BBH Nowy Jork
Żeby być superbohaterem, musisz trenować jak jeden z nich. W oczekiwaniu na premierę nowej gry wideo Marvel Avenger, producenci – Crystal Dynamics i Square Enix, zaprosili graczy do doskonalenia swoich umiejętności oraz naukę nowych od samych bohaterów takich jak Hulk, Iron Man, czy Ms. Marvel.
Trojan, Treści o pewności seksualnej, Razorfish Nowy Jork
Marka Trojan stworzyła nową linię linię prezerwatyw, gadżetów i lubrykantów dla kobiet, które beztrosko kochają seks. W ramach kampanii promującej nową linię Willa powstały teledyski, gify i inne, celebrujące ideę: You. Come. First.
Ogólnokrajowe Towarzystwo Budowlane, Speed Layer, Publicis Sapient Londyn
Dzięki zaledwie siedmiomilisekundowemu czasowi reakcji, ogólnokrajowe przedsiębiorstwo opracowało Speed Layer – pamięć podręczną działającą niemal w czasie rzeczywistym, zbudowaną w oparciu o nowoczesną technologię, która przechowuje ważne dane w wysoce skalowalnym magazynie o strukturze umożliwiającej ich konsumpcję. klik
Heinz, Uciszając burczenie, BBH Londyn
Jedno na pięcioro dzieci w Wielkiej Brytanii chodzi do szkoły głodne. Marka Heinz we współpracy z Magic Breakfast, stworzyła kampanię, która zachęca do dołączenia do nich w ich misji wyeliminowania głodu jako bariery w edukacji w szkołach w całym kraju.