Co może wyjść z połączenia najbardziej popularnej gry na świecie, kreatywności typowej dla branży muzycznej oraz potencjału, jaki tkwi w rosnącym rynku transmisji na żywo? Cóż, w dniach 24-26 kwietnia mieszanka ta przyciągnęła przed ekrany komputerów ponad 12 milionów osób. Tyle właśnie graczy podziwiało lekko psychodeliczne show autorstwa Travisa Scott’a – rapera, który za pośrednictwem Fortnite’a rozpoczął akcję promocyjną swojego nowego utworu „Astronomical”. Ten trwający 10 minut spektakl stworzony został od podstaw na silniku gry, zaś organizacja tego eventu przypominała „normalne” trasy koncertowe. Aby gracze na całym świecie mogli dołączyć do wydarzenia, zorganizowano łącznie pięć „koncertów”, których wirtualne bramy otwierano na 30 minut przed startem. Wstęp na szczęście był za darmo. Co działo się potem? Można to obejrzeć w tym materiale
Marketing i Komunikacja