Nadejściu wiosny zawsze towarzyszy wrażenie nowego początku i pozytywne wibracje. Coraz wyższa temperatura sprawia, że mamy więcej chęci do działania. Dla tych, którzy jednak potrzebują silniejszej motywacji niż promienie słońca za oknem, polecamy kilka przykładów kampanii stworzonych przez agencje Publicis Groupe z różnych stron świata, które inspirują swoją pozytywną energią.
Toyota, Upstream (Saatchi & Saatchi LA)
Toyota stawia na emocje i robi to niezwykle skutecznie, opowiadając poruszającą historię pływaczki paraolimpijskiej Jessiki Long. Kampania zwraca uwagę na sportowców, którzy każdego dnia niestrudzenie realizują swoją pasję i inspirują ludzi na całym świecie do osiągania pełni swoich możliwości, bez względu na przeciwności losu.
Heineken, Outdoor Bar (Publicis Brazylia)
Heineken kolejny raz podkreśla swoją kreatywność, tym razem wykorzystując bilbord 3D z barem, w którym kierowcy mogą wypić bezalkoholowe piwo i ruszyć dalej w drogę. To kolejna świetna kampania promująca Heineken 0.0. Celem akcji jest wzmocnienie przekazu, że konsumenci nie muszą rezygnować ze smaku piwa o żadnej porze dnia, nawet przed jazdą samochodem, oczywiście pod warunkiem, że wybiorą piwo 0%!
Puma x JD Sports, CaliStarChallenge (MSL Londyn)
TikTok jest na fali wzrostu popularności i coraz częściej zaczyna być wykorzystywany również przez marki. Przykładem jest PUMA, która wprowadziła razem z JD Sports najnowszy model Cali Star i postanowiła wypromować go właśnie na TikToku. Marka stworzyła własny filtr „Cali” oraz zapoczątkowała zabawne wyzwanie taneczne, eksponując nowy modelu butów. Jaki jest tego efekt? Zobaczcie tutaj (klik).
Cushelle, Koala Academy (Publicis•Poke Londyn)
Kampania Cushelle z przymrużeniem oka porusza poważny temat ochrony zagrożonych gatunków, przedstawiając ekspertkę od koali, która próbuje wytrenować inne słynne australijskie zwierzęta, aby zachowywały się jak koala na wypadek, gdyby ich zabrakło. Okazuje się, że bycie koalą wcale nie jest łatwe, dlatego marka postanowiła zachęcić konsumentów do ratowania tych niezastąpionych zwierząt, przez zakup specjalnych opakowań ich produktów.
McDonald’s, Lights On (Leo Burnett Londyn)
McDonald’s za sprawą swojej kampanii outdoorowej przypomina o usłudze dowozu do domu, wykorzystując wyraźne plakaty, które w prosty sposób przypominają, że jeśli nie możesz dostać się do McDonald’s, McDonald’s zawsze może przyjść do Ciebie.
Renault, Smile (Publicis Impetu, Urugwaj)
Marka Renault wprowadziła nowy, niezwykły model elektrycznego samochodu Renault: Smile. Samochód jest naprawdę wyjątkowy, ponieważ został zaprojektowany z myślą o dzieciach, które czekają na operację w szpitalu Pereira Rossell. Samochód-zabawka to doskonały sposób, aby dzieciaki oderwać choć na chwilę od szpitalnej rzeczywistości i przywołać uśmiech na ich twarzach.