Publicis Groupe uzyskało certyfikację wszystkich głównych narzędzi Google w obszarze Google Marketing Platform, dołączając tym samym do wąskiego grona najbardziej zaawansowanych partnerów tej platformy.
Publicis Groupe Polska jest równocześnie pierwszą międzynarodową grupą reklamową w regionie EMEA, która uzyskała wszystkie najważniejsze certyfikacje: Google Analytics, Conversion Optimization, Campaign Manager, Creative, Display Video 360 oraz Search Ads 360.
– Certyfikaty, które właśnie otrzymaliśmy, potwierdziły naszą zaawansowaną ekspertyzę nie tylko w wykorzystaniu platformy GMP w zakupie i optymalizacji kampanii. Dowodzimy również umiejętności w obszarze szeroko pojętego konsultingu technologicznego i nowoczesnych rozwiązań analitycznych
– mówi Rafał Muciński, programmatic & platforms strategy director w Publicis Groupe.
– To jest kolejny, ważny krok w rozwoju kompetencji technologicznych naszej organizacji. Jednocześnie już rozpoczęliśmy proces certyfikacji w obszarze Google Cloud Platform, a dzięki łatwemu dostępowi do globalnych zasobów i doświadczenia Publicis Groupe, już dziś jesteśmy strategicznym partnerem Google w Polsce i regionie EMEA.
W proces certyfikacji zaangażowani byli eksperci ze wszystkich agencji i praktyk Publicis Groupe, w tym między innymi PMX, Yotta, Zenith, Performics, Starcom, Leo Burnett i Spark Foundry.
– Publicis Groupe zawsze wyróżniał najwyższy poziom dostarczanych usług z obszaru digital i analytics. Cieszymy się, że teraz znalazło to potwierdzenie również w postaci certyfikacji. Doceniamy, że Publicis Groupe konsekwentnie realizuje swoją strategie bycia partnerem dla klienta w biznesie przez zdobywanie kluczowych kompetencji jutra
– dodaje Damian Huba, Head of GMP Partnerships w regionie CEE.
Google Marketing Platform to narzędzie reklamy i analityki online, które pomaga łączyć każdy etap ścieżki cyfrowej użytkownika, tworzy jeden ekosystem do zarządzania zakupem mediów, analizą danych i pomiarem jakości kampanii. Platforma rozwiązuje przy tym współczesne wyzwania marketingu cyfrowego – automatyzacji działań marketingowych, pozyskiwania danych ze wszystkich kanałów sprzedaży przy jednoczesnym poszanowaniu prywatności użytkownika, ich segmentacji i analityki.