Dane i Technologia

Publicis Groupe Polska wdraża w całej organizacji program szkoleniowy AI Ready

Publicis Groupe Polska ogłosiła wprowadzenie dla całej organizacji nowego programu szkoleniowego, który ma służyć pogłębianiu i aktualizowaniu wiedzy z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji. Program AI Ready obejmuje obowiązkowe i rekomendowane szkolenia oraz spotkania dla wszystkich pracowników.

Szkolenia obowiązkowe mają pomóc pracownikom w korzystaniu z narzędzi genAI w sposób etyczny, zgodny z prawem, bezpieczny i odpowiedzialny dla biznesu klientów i Publicis Groupe. Rekomendowane szkolenia fakultatywne mają na celu pogłębianie wiedzy na temat dostępnych w grupie narzędzi AI oraz rozwijanie umiejętności wykorzystywania ich w pracy na projektach wewnętrznych i dla klientów, a także dzielenie się najlepszymi praktykami. Szkolenia zostały podzielone na dziewięć obszarów: promptowanie, praca z danymi, praca strategiczna, praca kreatywna, zarządzanie projektami, produktywność, media i marketing, pisanie maili, narzędzia AI. W ramach AI Ready przewidziana jest też seria wewnętrznych spotkań AMA (Ask me Anything) ze specjalistami grupy, między innymi na temat kwestii prawnych i case studies.

– W ubiegłym roku, jako pierwsi w branży komunikacyjnej, wprowadziliśmy własny Kodeks genAI. Już wtedy rozpoczęliśmy intensywną pracę nad programem AI Ready, rozwijając jednocześnie kolejne narzędzia podnoszące jeszcze bardziej efektywność, poziom automatyzacji i przede wszystkim jakość naszej pracy, dzięki technologii. W ostatnich miesiącach obserwujemy skokowy wzrost liczby projektów z wykorzystaniem genAI, realizowanych zarówno dla klientów, jak i wewnętrznie. Stale podnosimy więc wiedzę w całej organizacji, zapewniając wszystkim ekspertom dostęp do imponującego pakietu szkoleń, dzięki którym poruszamy się w świecie technologii napędzanych AI w sposób pewny i bezpieczny – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich.

Szkolenia dostępne są dla wszystkich osób pracujących w Publicis Groupe w Polsce, za pośrednictwem globalnej platformy Marcel. Programem opiekuje się zespół Capability Development wraz z ekspertami poszczególnych obszarów biznesowych.