Biznes

Publicis Commerce jako pierwsza w Polsce z międzynarodowym certyfikatem GS1

Publicis Commerce, jako pierwsza agencja w Polsce wyspecjalizowana w eCommerce, weszła w ścisłe partnerstwo z międzynarodową organizacją GS1, standaryzującą i certyfikującą procesy tworzenia materiałów na potrzeby działań eCommerce.

Publicis Commerce, dzięki efektywnej współpracy i wymianie wiedzy z GS1 oraz ewaluacji procesów tworzenia materiałów eCommerce, będzie mógł zaoferować swoim Klientom produkcję materiałów na wszystkie dostępne kanały i platformy digitalowe z pełną certyfikacją GS1. Certyfikacja obejmować będzie tworzenie wszystkie typy zdjęć produktowych (primary, secondary oraz mobile hero) oraz zasady taksonomii i nazewnictwa plików.

Współpraca z GS1 dopełnia wysokie kryteria jakościowe usług Publicis Commerce o gwarancję zgodności ze światowymi standardami tworzenie materiałów eCommerce. Dzięki partnerstwu z GS1 nasi Klienci zwiększają konwersję odwiedzin na kartach produktowych z jednoczesną redukcją współczynnika odrzuceń, zwiększą pozycje w rankingach wyszukiwania i rozpoznawalność marek. Dodatkową korzyścią jest re-używalność contentu pomiędzy rynkami

– mówi Rafał Bauer, Group eCommerce Design Director w Publicis Commerce.

Publicis Commerce, jako partner GS1, będzie również uczestniczył w tworzeniu i wdrażaniu najważniejszych standardów dotyczących obecności produktów w środowisku online.

Publicis Commerce jest częścią Publicis Groupe w Polsce. Agencja zatrudnia blisko 400 osób i obsługuje z polskiego biura kilkudziesięciu największych, globalnych reklamodawców takich jak między innymi Unilever, Deimler, BP, Nivea, Microsoft, Mondelez, GSK, General Mills i kilkuset brandów, oferując im kompleksowe usługi eCommerce, poczynając od wsparcia strategicznego i konsultingowego, poprzez zarządzanie, audytowanie i optymalizację treści marek na platformach najważniejszych sklepów internetowych na świecie (Amazon, Walmart), po prowadzenie płatnych kampanii mediowych i aktywacji w obrębie platform eCommerce oraz retail SEO, Web/Mobile dev/ops i utrzymywanie treści w obrębie platform web’owych marek, UX i web design.