Po raz kolejny dzielimy się pozytywną energią, którą niosą ze sobą kampanie stworzone przez agencje należące do Publicis Groupe z różnych stron świata. Oto kilka inspirujących i innowacyjnych projektów, które wywołują uśmiech na twarzy i doładowują mocną dawką optymizmu na cały tydzień.
IMPACT Publicis Media/APEX
Krótkometrażowy serial dokumentalny przedstawiający historie sześciu kobiet, które w niezwykły sposób wpływają na życie swoich społeczności na całym świecie. Celem serialu jest inspirowanie, wspieranie i tworzenie społeczności dla ludzi, którzy pragną robić dobre rzeczy i pomagać innym.
Heineken, Jeszcze się spotkamy (Publicis Włochy)
Heineken w swojej kampanii celebruje wychodzenie z domu, które w ciągu ostatniego roku zostało ograniczone do prozaicznych czynności jak wyrzucanie śmieci czy spacer z psem. Kampania w zabawny sposób pokazuje, że życie nocne toczy się dalej i nawet zwyczajne zakupy mogą być okazją do założenia wieczorowego stroju.
Kellogg’s, Snap’d & Stream (Starcom/Leo Burnett, Chicago)
A oto oryginalny pomysł na program nagród za streaming, Snap’d & Stream wykorzystał ogromny wzrost oglądalności i powiązał go bezpośrednio z e-commerce dla marki Cheez-It, napędzając tym samym sprzedaż wśród nowych klientów na Amazonie.
Renault, Renew (Publicis Conseil)
W ostatnich latach rynek second-hand stale się rozwija. Jest to nie tylko prawdziwe zjawisko modowe, ale również prawdziwe zobowiązanie ekologiczne – wiele osób inwestuje w gospodarkę obiegową. Marka Renault swoją kampanią podkreśla, że sprzedawała używane samochody dużo wcześniej, nim stało się to modne.
NTCU Income, Made Yours (BBH Singapur)
NTUC Income, wiodący ubezpieczyciel w Singapurze, wprowadza na rynek nową obietnicę marki „Made Yours” z filmem nakręconym jednym ujęciem nano-dronem, który rejestruje te wyjątkowe, intymne oraz codzienne chwile.