Inspiracje

Pozytywne inspiracje – kampanie agencji należących do Publicis Groupe

Od śmiechu po dzielenie się inspiracjami – oto kolejne kampanie, które pokazują szeroki zakres pracy agencji Publicis Groupe z różnych stron świata.

Renault, Kalifornia (Publicis Conseil)

Renault w swojej kampanii wraca do podstawowych zalet prowadzenia samochodu, podkreślając istotę mocy, przyczepności do drogi i przyspieszenia. Komunikacja marki jest skierowana do wszystkich tych, którzy kochają prawdziwe emocje i design. Kampania nawiązuje do klimatu Kalifornii, gdzie jazda samochodem elektrycznym to 100% czystej przyjemności.

Subway, Feel Good (Publicis Worldwide Brisbane)

Kampania Subway o haśle „Feel Good” rzeczywiście wprowadza w dobry nastrój, wywołując uśmiech na twarzy. Marka postanowiła wybudować gigantyczną 9-metrową pływającą kanapkę, na której kilka radosnych osób wypłynęło na niezwykle majestatyczne jezioro Wakatipu w Queenstown, w Nowej Zelandii. Pomysł pływającej kanapki to odważne i nowatorskie przedstawienie znanego sloganu marki „Eat Fresh”.

McDonald’s, Mój dom, moje zasady (Leo Burnett Londyn)

McDonald’s w swoim spocie pokazuje osobiste i intymne rytuały, w których ludzie uczestniczą we własnym domu, gdy otrzymują dostawę z McDelivery. Ten moment, gdy można maczać kurczaka McNugget w trzech różnych sosach dla uzyskania idealnej kombinacji smakowej, czy też różne sposoby jedzenia Big Maca we własnych czterech ścianach, to czysta radość i chwila, którą warto celebrować.

Lufthansa, elektroniczne przywieszki do bagażu (Publicis Sapient Niemcy)

Lufthansa, jako pierwsza z linii lotniczych, wprowadza elektroniczne przywieszki do bagażu. Podróżni mogą teraz sprawdzić swój bagaż za pomocą telefonu komórkowego, więc kiedy dotrą na lotnisko, mogą po prostu zostawić bagaże i udać się do swoich bramek.

Plac zabaw z oczyszczaniem powietrza, Otrivin (Saatchi & Saatchi Londyn)

Otrivin, producent aerozoli do nosa, w swojej kampanii porusza poważny problem zanieczyszczenia powietrza i jego negatywnego wpływu na zdrowie dzieci. Marka stworzyła pierwszy na świecie bio-technologiczny plac zabaw oczyszczający powietrze, którym dzieci oddychają podczas zabawy.

Mugler, Obca Bogini (Publicis Luxe i Prodigious)

Alien Goddess to nowa linia perfum marki Mugler, którą promuje Willow Smith w postaci słonecznej bogini, która w doskonałej harmonii ze swoim ciałem i umysłem, jest gotowa, by powiększyć świat wokół siebie.  Kampania niesie ze sobą uniwersalne wezwanie do wszystkich kobiet: Twórz to, co niezwykłe.