Marketing i Komunikacja

Outdoor w czasach #zostanwdomu przeżywa trudne chwile – jednak i na to medium można znaleźć pomysł

Ruch w niektórych miastach zmalał niemalże do zera

To trudny moment dla całej branży OOH, jednak w przypadku tradycyjnych tablic można negocjować warunki i gratisy. Jest to też znakomity moment na wykorzystanie możliwości, jakie daje digital OOH – elastyczny model zakupu, podmiana kreacji w czasie rzeczywistym, łącznie z zaciągnięciem ich np. z live feedu. Cyfrowe nośniki wykorzystują również marki, które w obecnej sytuacji prowadzą działania CSR lub włączyły się w kampanię #stayathome – np. Coca-Cola oraz współzałożyciel Reddita.

Czy OOH może być elementem kampanii #stayathome?

Na genialny pomysł na kampanię, którą mógłby wypuścić np. Netflix wpadli studenci – jeżeli nie zostaniesz w domu, wiedz, że na mieście napotkasz nośniki OOH ze spoilerami swoich ulubionych seriali, które będą tak rozlokowane, że nie uda ci się ich uniknąć.

Źródło: https://adsofbrands.net/en/ads/netflix-the-spoiler-billboard/12074