Solidna dawka inspiracji to doskonały pomysł na to, aby dobrze rozpocząć nowy rok. Przedstawiamy kilka porywających kampanii stworzonych przez agencje Publicis Groupe na całym świecie, które z pewnością pomogą obudzić uśpione pokłady kreatywności.
Toyota, Pogawędka, Saatchi & Saatchi Nowa Zelandia
Mieszkańcy Nowej Zelandii uwielbiają swoje terenówki. Toyota postanowiła to wykorzystać w kampanii promującej launch nowego modelu samochodu, pokazując więź pomiędzy kierowcami a ich autami oraz Toyotą a Nową Zelandią. Wciągające rozmowy z całą grupą pasjonatów to najlepszy sposób na celebrowanie premiery nowej Toyoty Hilux.
Absolut, To jest w naszym duchu, BBH Singapur
Absolut swoim nieobrandowanym spotem reklamowym, w którym przenika się świat wirtualny i realny, daje nadzieję, że wkrótce będziemy mogli wyjść i spotkać się w „realu”. Nie można sobie wyobrazić lepszej okazji do świętowania, prawda?
Pampers, Nowe życie Lino, Saatchi & Saatchi Włochy
Zużyte pieluchy jednorazowe to jedno z najbardziej zanieczyszczających środowisko źródeł śmieci, a ich rozkład zajmuje nawet 400 lat. Choć naprawdę trudno w to uwierzyć, dzięki inicjatywie marki Pampers dostaną drugie życie i odrodzą się w postaci… książek dla dzieci. Naprawdę niesamowita akcja!
City, Prawdziwe imię, Publicis, Nowy Jork
Czym dla człowieka jest imię i jak wiele znaczy dla poczucia jego własnej wartości? Dla wielu transseksualnych i nie-binarnych osób podawanie imienia często jest wyzwaniem. Dlatego Citi Bank Handlowy pozwala swoim klientom na wybór dowolnego imienia np. na karcie płatniczej, niezależnie od tego, co wynika z ich aktu urodzenia.
Heineken, Reklama na roletach, Publicis Włochy
Pandemiczna sytuacja na świecie i kolejny lockdown wymusił na właścicielach restauracji i pubów zamknięcie lokali. Jednak tam, gdzie wielu widziało wyzwanie, Heineken dostrzegł szansę na niesienie pomocy małym biznesom podczas kryzysu wykorzystując witryny zamkniętych lokali jako miejsce na płatną reklamę.
Mondelez, Schron Oreo, The Community Miami
Jeśli świat ma zostać zniszczony przez asteroidę, to kto uratuje Oreo? Czyż nie zasługują na posiadanie własnego schronu wzorowanego na bankach nasion znajdujących się na norweskiej wyspie Spitsbergen? Poznajcie Markusa, który w kampanii Mondelez buduje schron dla zagrożonych wyginięciem ciasteczek. Zasługuje na miano bohatera?