Jako Publicis Groupe jesteśmy dumni z pracy, którą wykonaliśmy podczas pandemii, ale warto również wracać do czasów, w których mieliśmy możliwość pracy twarzą w twarz, po dawkę inspiracji. Oto kilka ciekawych projektów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, które stworzyły agencje należące do Publicis Groupe na całym świecie.
![](https://cmoinsider-backend.publicis.tech//uploads/93c959f8cf3b40eba8e6ca96c20404b4.png)
Nike, Unlimited Stadion (BBH Singapur)
Bieganie jest wpisane w dna marki Nike. Do promocji nowo wprowadzonych na rynek butów do biegania Nike Lunar Epic wykorzystano stadion w kształcie 100-metrowej podeszwy z torem do biegania wyłożonym ekranami LED, na którym jednorazowo zaproszono trzydziestu biegaczy do wirtualnego wyścigu z własnymi awatarami. klik
![](https://cmoinsider-backend.publicis.tech//uploads/baa9534e5e6e460b9d953738636b35e9.png)
Niemiecki Telekom, Magenta Unleashed (Saatchi & Saatchi Londyn)
Dzięki prostej aplikacji AR z wykorzystaniem chroma key, wszystko, co jest w kolorze MAGENTA – tak charakterystycznym dla marki T-Mobile – staje się wielowymiarową platformą mediową. Launch kampanii oparty był na współpracy z Gorillaz – sławnego, wirtualnego zespołu muzycznego – którego koncerty i materiały specjalne dostępne były dla użytkowników nowego kanału rozrywkowego w kolorze magenta. klik
![](https://cmoinsider-backend.publicis.tech//uploads/393215f166a349c8a6aafe423f82bc09.png)
Samsung, Space Selfie (BBH London)
Rok 2019 był rokiem selfie. Dlatego, by uczcić 50. urodziny Samsunga, wysłano Galaxy S10 w kosmos, aby zrobić selfie Ziemi. klik
![](https://cmoinsider-backend.publicis.tech//uploads/7624d2aea576412cae19488d438031e1.png)
Biblioteka JFK, Moonshot (Digitas Boston)
Stworzono pierwszą w historii pełnowymiarową symulację rzeczywistości rozszerzonej startu Saturn V Rocket, która zabiera użytkowników w najdłuższą podróż livestream z Ziemi na Księżyc, napędzaną energią AR. klik
![](https://cmoinsider-backend.publicis.tech//uploads/2c57e16ed4a7471a9f4a5e0c3602dd4a.png)
Rio Tinto, Life Note (Marcel Sydney)
Choć mało kto o tym wie, John Flynn – podobizna założyciela Royal Flying Doctor Service – znajduje się na australijskim banknocie 20$. Aby zachęcić do wpłacania darowizn na rzecz tej organizacji, stworzono pierwsze na świecie mobilne doświadczenie, które przywróciło go do życia. Animowany John Flynnab osobiście prosi ludzi o wsparcie finansowe na szczytny cel. klik
![](https://cmoinsider-backend.publicis.tech//uploads/3f5996817f214486bdbfa8ca58dc94a9.png)
EE, Pierwszy na świecie Stylista SI 5G z napędem elektrycznym (Publicis-Poke)
Kampania dedykowana wszystkim fanom Fashion i EE, łącząca najnowsze trendy z innowacyjnymi technologiami. Aby przybliżyć świat wielkiej mody powołano do życia pierwszą na świecie Stylistkę 5G AI. klik