Jako Publicis Groupe jesteśmy dumni z pracy, którą wykonaliśmy podczas pandemii, ale warto również wracać do czasów, w których mieliśmy możliwość pracy twarzą w twarz, po dawkę inspiracji. Oto kilka ciekawych projektów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, które stworzyły agencje należące do Publicis Groupe na całym świecie.

Nike, Unlimited Stadion (BBH Singapur)
Bieganie jest wpisane w dna marki Nike. Do promocji nowo wprowadzonych na rynek butów do biegania Nike Lunar Epic wykorzystano stadion w kształcie 100-metrowej podeszwy z torem do biegania wyłożonym ekranami LED, na którym jednorazowo zaproszono trzydziestu biegaczy do wirtualnego wyścigu z własnymi awatarami. klik

Niemiecki Telekom, Magenta Unleashed (Saatchi & Saatchi Londyn)
Dzięki prostej aplikacji AR z wykorzystaniem chroma key, wszystko, co jest w kolorze MAGENTA – tak charakterystycznym dla marki T-Mobile – staje się wielowymiarową platformą mediową. Launch kampanii oparty był na współpracy z Gorillaz – sławnego, wirtualnego zespołu muzycznego – którego koncerty i materiały specjalne dostępne były dla użytkowników nowego kanału rozrywkowego w kolorze magenta. klik

Samsung, Space Selfie (BBH London)
Rok 2019 był rokiem selfie. Dlatego, by uczcić 50. urodziny Samsunga, wysłano Galaxy S10 w kosmos, aby zrobić selfie Ziemi. klik

Biblioteka JFK, Moonshot (Digitas Boston)
Stworzono pierwszą w historii pełnowymiarową symulację rzeczywistości rozszerzonej startu Saturn V Rocket, która zabiera użytkowników w najdłuższą podróż livestream z Ziemi na Księżyc, napędzaną energią AR. klik

Rio Tinto, Life Note (Marcel Sydney)
Choć mało kto o tym wie, John Flynn – podobizna założyciela Royal Flying Doctor Service – znajduje się na australijskim banknocie 20$. Aby zachęcić do wpłacania darowizn na rzecz tej organizacji, stworzono pierwsze na świecie mobilne doświadczenie, które przywróciło go do życia. Animowany John Flynnab osobiście prosi ludzi o wsparcie finansowe na szczytny cel. klik

EE, Pierwszy na świecie Stylista SI 5G z napędem elektrycznym (Publicis-Poke)
Kampania dedykowana wszystkim fanom Fashion i EE, łącząca najnowsze trendy z innowacyjnymi technologiami. Aby przybliżyć świat wielkiej mody powołano do życia pierwszą na świecie Stylistkę 5G AI. klik