Marketing i Komunikacja

Influencer marketing. Gdy kwarantanna ogranicza możliwości produkcji wideo oraz zdjęć, marki korzystają z zasobów influencerów

Do stworzenia treści nie potrzebują zaplecza ludzi, sprzętu ani wielu tygodni przygotowań. Dlatego cały czas świetnie działają, tworząc coraz więcej i dopasowując swój przekaz do sytuacji. Są ratunkiem dla marek w okresie, w którym mają one ogromny problem z produkcją treści i docieraniem do ludzi z przekonującym komunikatem. O kim mowa? Oczywiście o influencerach. Obecna sytuacja pokazuje ich kolejną, nie do końca uświadomioną zaletę, jaką jest ich „kreatywna i produkcyjna samowystarczalność”.

Capitan Jack organizował ‚imprezę’ live na Facebooku z Sucharem Codziennym. W programie żarty, kalambury i piwo.

Radek Kotarski zachęca do bezpiecznego bankowania z w domu – materiał do reklamy TV nakręcił nie wychodząc z domu.

Źródło: GetHero, 6-12.03 vs 16-22.03