Biznes

Brand purpose z perspektywy CMO

Dyskusja na temat brand purpose to więcej niż tylko jeden z najgorętszych tematów branżowych ostatniego czasu. To przede wszystkim próba odpowiedzi na pytanie, czy i dlaczego marki powinny angażować się w rozwiązywanie problemów współczesnego świata oraz jak takie zaangażowanie wpływa na osiągane przez nie wyniki i potencjał do wzrostu. Koncepcja brand purpose ma swoich gorących orędowników, jak i nie mniej zaangażowanych przeciwników. Wiemy, co na ten temat myślą teoretycy tacy jak Sharp czy Godin, znamy poglądy strategów, ale stosunkowo rzadko mamy okazję dowiedzieć się, co o brand purpose sądzą marketerzy. Postanowiliśmy wypełnić tę lukę i zaprosić do rozmowy Darka Maciołka CMO Banku BNP PARIBAS

Zapraszamy do wysłuchania tej rozmowy i spojrzenia na brand purpose z perspektywy CMO organizacji, która od kilku lat z sukcesem realizuje strategię opartą o brand purpose, tworząc markę, która dostrzega i odpowiada na wyzwania współczesności. Z pierwszej ręki dowiemy się, dlaczego powinno się budować marki zaangażowane, jak przeprowadzić taki proces i jakich efektów możemy się spodziewać, jeśli zrobimy to dobrze. Darek dzieli się swoim doświadczeniem, które jasno wskazuje, że wypracowanie i działanie według brand purpose może być dzisiaj postrzegane jako strategiczny imperatyw dla marketerów i ich partnerów komunikacyjnych.