Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Przechodzenie użytkowników z telewizji linearnej na cyfrową nabiera coraz większego tempa wraz ze wzrostem popularności usług strumieniowego przesyłania sygnału. W Publicis Groupe mamy ogromne doświadczenie w tworzeniu strategii i realizacji kampanii z wykorzystaniem wszystkich platform video online, które efektywnie realizują cele biznesowe i komunikacyjne naszych klientów. Cieszymy się, że jako jedna z pierwszych firm w regionie CEE zdobyliśmy certyfikat Google Digital TV, który potwierdza naszą ekspertyzę w tym obszarze
– mówi Rafał Muciński, Platforms Strategy and Precision Director Publicis Groupe.
Publicis Groupe Polska jest jednocześnie pierwszą międzynarodową grupą komunikacyjną w regionie EMEA, która wcześniej uzyskała wszystkie najważniejsze certyfikaty Google Marketing Platform: Google Analytics, Conversion Optimization, Campaign Manager, Creative, Display & Video 360 oraz Search Ads 360. Jako Google Marketing Partner, Publicis Groupe Polska ma dostęp do wszystkich narzędzi, szkoleń i wsparcia, które pomagają tworzyć skuteczne i innowacyjne kampanie dla klientów w ekosystemie digitalowym.