W tym tygodniu przyglądamy się kolejnym pomysłom i ciekawym kampaniom stworzonym przez agencje należące do Publicis Groupe z różnych zakątków świata . A są to między innymi: genialny sposób, aby uczcić fakt, że Mercedes-Benz będzie zasilał swoje fabryki energią odnawialną, kreatywny pomysł na spoty radiowe dla C&C, które znalazły sposób na porwanie list przebojów w celu sprzedaży farb, czy też rewolucja w handlu elektronicznym, dzięki platformie, która pozwoliła pracownikom kontynuować pracę z domu.
Mercedes-Benz, The Millboard (Publicis Emil)
Mercedes-Benz już wkrótce będzie zasilał swoje zakłady produkcyjne na całym świecie w 100% energią elektryczną pochodzącą z odnawialnych źródeł. Aby to ogłosić, Publicis Emil przekształcił jedną z największych turbin wiatrowych w Europie w ikoniczną instalację z wykorzystaniem ekologicznego dymu, który wraz z ruchem wiatraka tworzy logo marki.
Toyota, Gdzie wolność spotyka się z rodziną (Saatchi & Saatchi Australia)
Ten spot w zabawny sposób łączy w sobie istotę wolności i rodzinę, udowadniając, że Toyota 2021 Kluger Hybrid jest przeznaczona zarówno dla całej rodziny, jak i również samych dorosłych.
Lacoste, L.12.12 (Publicis Luxe Paryż)
Nowa kampania promująca perfumy LacosteL.12.12. uchwyciła esencję kultowej koszulki polo, która wychodzi daleko poza styl styl ubierania się. W spocie widzimy młode pokolenie, które zawładnęło ulicami miasta swoimi unikalnymi ruchami, energią i kulturą, niezależnie od tego, czy wywodzi się ona ze sportu, mody czy sztuki.
Tesco, Pop to Your Local (BBH Londyn)
W długo oczekiwany dzień 12 kwietnia, kiedy to w Wielkiej Brytanii ponownie otworzyły się lokale gastronomiczne, Tesco, zamiast korzystać z okazji, by chwalić się własną ofertą, opublikowało reklamę zachęcającą ludzi do wsparcia lokalnych pubów – ponieważ nawet mała pomoc się liczy.
C&C, Paint FM (Publicis Brazylia)
Jak brzmią kolory? Czy piosenki z kolorami w tytule, jak Yellow Submarine i Purple Rain, mogą być użyte do sprzedaży farby? Zdaję się, że tak i zrobiła to marka C&C, która wykorzystując radio i znane hity z różnych gatunków i pokoleń, postanowiła opowiedzieć słuchaczom o niesamowitych kolorach farb, które można znaleźć w C&C.
Falabella, 3362 Falabella (Leo Burnett Brazylia)
Podczas pandemii wiele sklepów detalicznych zostało zamkniętych, co oznaczało, że ludzie zostali bez pracy. Ekscytujący pomysł na e-commerce doprowadził do rewolucji zarówno w dziedzinie zakupów online, jak i pracy zdalnej w handlu. Dzięki temu, pracownicy detaliczni za sprawą platformy Falabella mogli zacząć prowadzić własny sklep internetowy z ulubionymi produktami i spersonalizowanymi promocjami.