Wraz z dynamicznym rozwojem narzędzi opartych na sztucznej inteligencji – takich jak AI Search, Google AI Overviews czy tryb Google AI Mode – tradycyjne podejście do wyszukiwania informacji w sieci traci na znaczeniu.
Większość właścicieli stron internetowych z pewnością zauważyła spadki ruchu organicznego i niższe CTR reklam w wyszukiwarkach, a uważni analitycy dostrzegają nowe wzorce konsumpcji treści. Jak na tę rewolucję powinni reagować marketerzy, aby nie stracić przewagi konkurencyjnej?
Jako partnerzy biznesowi chcemy wesprzeć naszych Klientów w zrozumieniu tych zmian i dopasowaniu odpowiednich strategii.
Podczas 75 minutowego spotkania – ONLINE omówimy kwestie takie jak:
🔹 Zmiany w krajobrazie Search – najważniejsze informacje w pigułce
🔹 Co w czasach AI Search łączy branding z performance
🔹 Jak mierzyć wpływ powszechnie dostępnego AI na Search
🔹 Czy na rewolucję wystarczy reagować taktycznie, czy strategia wymaga rewizji
🔹 Jakie są niezbędne next stepy dla marketerów, by nie przeoczyć zachodzącej zmiany
🔹 Jaka przyszłość i jakie wyzwania stoją przed Organic i Paid Search
Webinar poprowadzą:
- Joanna Suchocka, Senior SEO Strategy Manager Performics
- Sebastian Baryś, Senior SEO & UX Manager Performics
- Michał Jagodziński, SEM Director Performics
Spotkanie odbędzie się w języku polskim i będzie nagrywane.
Zapraszamy serdecznie CMOs, dyrektorów i managerów marketingu na webinar „Rewolucja AI w Search – o czym dzisiaj powinni myśleć marketerzy, by nie przegapić jutra”, który odbędzie się 📅 25 czerwca o godz. 10:00 na platformie Teams.
📩 Zainteresowanych udziałem prosimy o maila na adres: kontakt@publicisgroupe.com
