Zapraszamy na kolejną dawkę pozytywnych inspiracji, które zaczerpnęliśmy z kilku kampanii stworzonych przez agencje Publicis Groupe z całego świata. Zmienianie kultury przez robienie rzeczy w inny sposób, czy dostrzeganie czegoś więcej w codzienności, to tylko przykłady na to, jak możemy wyobrazić sobie jaśniejszą przyszłość.
Cadillac, Wolny Nożycoręki (Leo Burnett Detroit)
Kampania zainspirowana historią Edwarda Nożycorękiego w kreatywny i empatyczny sposób pokazuje, jak całkowicie elektryczny Cadillac LYRIQ pomaga bohaterowi zasiąść za kierownicą, dzięki zaawansowanej technologii sterowania samochodem.
Orange, Pierwsze kroki (Publicis Conseil Paryż)
Orange razem z Apple przedstawia pierwsze kroki dziecka, porównując ten moment do ekscytującej przygody, która zaprowadzi je znacznie dalej niż się spodziewało. Niezwykły spacer po mieście stanowi metaforę tego, że niezależnie od dzielącej odległości, możemy wspólnie przeżywać wyjątkowe chwile.
Aware Singapur, #SheIsAnIcon (BBH Singapur)
Tylko 1 na 10 kobiet w Singapurze wymienia ikonę Singapuru jako swój wzór do naśladowania. Dlatego agencja BBH Singapore nawiązała współpracę z organizacją AWARE, zajmującą się wspieraniem równouprawnienia płci, aby przekształcić godne podziwu kobiety w naklejki i GIFy, czyniąc je prawdziwie ikonicznymi. Efekt można zobaczyć tutaj.
P&O Ferries, Morze wzywa (Publicis•Poke Londyn)
Gdy morze wzywa, możemy je dostrzec niemal wszędzie, nawet w codziennych czynnościach czy zwykłych przedmiotach. Kampania P&O Ferries nawołuje do porzucenia wszystkiego i ruszenia nad morze, gdy tylko już będzie taka możliwość.
Canada Goose, Play in the Open (Notch Video, Toronto)
Canada Goose w swoim pierwszym w historii spocie telewizyjnym przekazuje potężne przesłanie o życiu w wolności i bez oceniania. Kampania podkreśla wartość osób, które robią coś inaczej i wychodzą naprzeciw, zmieniając kulturę.