Marketing i Komunikacja

Performics ponownie z tytułem Agencji Roku

Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe, po raz kolejny nagrodzona tytułem Agency of the Year w międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę).

9 maja odbył się finał VII edycji prestiżowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, który docenia efektywność w marketingu performance i afiliacyjnym. Podczas uroczystej Gali zostały przyznane nagrody wyróżniające kampanie i przełomowe strategie, które zmieniają branżę marketingu cyfrowego. Performics zwyciężył w kategoriach: The most effective omni-channel campaign za działania dla Semilac oraz The most effective low-budget campaign za kampanię dla Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, a na koniec odebrał tytuł Performance Agency of The Year.

To już drugi rok z rzędu, gdy odbieramy tytuł Agencji Roku w najważniejszym konkursie branży marketingu efektywnościowego. Dla mnie osobiście to jest ogromna satysfakcja, bo zespół Performicsa ponownie udowodnił, że posiada rozległą i głęboką ekspertyzę w performance marketingu wielu sektorów rynku. Naszym wyróżnikiem są najlepsi eksperci, którzy potrafią pielęgnować relacje z klientami i na co dzień dbać o ich wzrost biznesowy. Świetnie, że są takie okazje jak Performance Marketing Diamonds, gdy wspólnie możemy celebrować sukces – mówi Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny Performicsa.