Inspiracje

Humor w kampaniach agencji należących do Publicis Groupe na świecie

Daj się ponieść zabawie z dodatkową twarzą od Funky Buddha, znajdź „tego jedynego” z Ladbrokes i zobacz, jak zabawnie Ice-T i „Stone Cold” rozmawiają przez telefon dla marki Tide. To kolejna porcja niesamowitych kampanii stworzonych przez agencje należące do Publicis Groupe, które wywołują uśmiech na twarzy.

Dacia, elektryczna rewolucja (Publicis Conseil Paryż)

Dacia promuje się hasłem „Niektóre rzeczy powinny być dostępne dla każdego”, porównując się do ekskluzywnych produktów. Kampania jest super energetyczna i nowoczesna, a przy tym zgodna z filozofią marki, która oferuje elektryczne samochody dostępne dla każdego, z wszystkimi niezbędnymi elementami wyposażenia.

Funky Buddha, The Ordinary Funky (The Community Miami)

Ten spot z pewnością wywoła uśmiech na Twojej twarzy. Marka Funky stawia na dystans i pokazuje, że wystarczy tylko jeden łyk nowego napoju Funky Buddha, aby zacząć postrzegać świat przez różowe okulary. Tam, gdzie wcześniej normalnie były usta, po wypiciu napoju, wyrasta mała, zabawna twarz. Musisz to zobaczyć!

Ladbrokes, Kiedy wiesz, to wiesz (BBH Londyn)

Nowa, błyskotliwa kampania Ladbrokes przekonuje, że dokładnie w taki sam sposób, w jaki klienci obstawiają konie na wyścigach, ludzie wybierają swoich życiowych partnerów. Raczej nie można temu zaprzeczyć.

Tide, Cold Calls (Saatchi & Saatchi Nowy Jork)

Nowa kampania Tide „Cold Caller” wykorzystuje dwie z „najzimniejszych” ikon popkultury Ice-T i Stone Cold (Steve Austin) i przekonuje konsumentów do przejścia na pranie w zimnej wodzie z Tide. W ten sposób oszczędzamy energię, pieniądze i pomaga środowisku.

Heineken, Perfect Match (Publicis Dublin)

Kampania w zabawny sposób pokazuje reakcję trzech par w sytuacji, gdy drużyny, którym kibicują rywalizują ze sobą. Napięcie rośnie, na boisku toczy się walka, a jedyną rzeczą, co do której mogą się zgodzić, jest smak zimnego Heinekena.

Robin Hood, Opakowania uniwersalne (Leo Burnett Toronto)

Ogromny wzrost zapotrzebowania na mąkę przełożył się na kłopoty z dostępnością… ich opakowań. Z pomocą pospieszył Robin Hood i opakowania uniwersalne, dzięki którym udało się utrzymać dostawy w trudnym okresie.