LiquidThread, agencja digitalowo-contentowa, należąca do Publicis Groupe, rozwija Entity – platformę skupiającą nowatorskie narzędzia i rozwiązania, które bazują na autorskich aplikacjach połączonych z technologią od Open AI.
Celem platformy jest zwiększenie efektywności, jakości i komfortu pracy wszystkich agencji w Publicis Groupe, z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa analizowanych przez AI danych.
Niespełna dwa lata temu postanowiliśmy w praktyce zweryfikować hipotezę o transformacyjnej sile AI. Nie ulegliśmy (silnej) pokusie czekania na zewnętrzne narzędzia wyspecjalizowanych firm, ale zdecydowaliśmy się uczyć poprzez działanie. Ten eksperyment stanowi manifestację naszego podejścia do innowacji – ciągłej nauki i adaptacji. Bardzo szybko uświadomiliśmy sobie najważniejsze wyzwanie – nie tylko zdobycie kompetencji technicznych i możliwości, ale przede wszystkim zdolność przekucia ich na kulturę pracy i procesy. A wszystko to po to, by tworzyć nową wartość dla naszych Klientów i stać się ich przewodnikiem w erze aktualnych wyzwań
– mówi Łukasz Borek, General Manager LiquidThread.
Pracę nad rozwojem platformy trwają od ponad półtora roku, zaczynając od rozwiązania opartego na wykorzystaniu modyfikowalnego Chata GPT, nakładek automatyzujących specyficzne scenariusze użycia, generatora obrazów opartego o Dall-E, po specjalistyczne moduły jak Product Advisor i Knowledge Librarian. Te narzędzia stanowią odpowiedź na konkretne potrzeby i pozwalają na efektywne zarządzanie wiedzą oraz optymalizację procesów, a tym samym ułatwienie codziennej pracy.
Product Advisor to wszechstronny asystent, który na podstawie konkretnego briefu, jest w stanie przeszukać całą bazę rozwiązań dostępnych w Publicis Groupe. To narzędzie, które pozwala w szybki i prosty sposób odnaleźć najbardziej adekwatne rozwiązanie z obszarów działalności Grupy, dopasowane do indywidualnych potrzeb Klienta. Bazując na dokładnych informacjach, o mechanizmie rozwiązania, czasie developmentu, kosztach, dodatkowych warunkach i możliwych rezultatach marketingowych czy biznesowych w istotny sposób skraca ścieżkę znajdywania odpowiedniego rozwiązania.
Z kolei Knowledge Librarian to rozwiązanie, które ma na celu usprawnienie dostępu do przepastnej gamy raportów, badań rynkowych i analiz, którymi dysponuje Publicis Groupe. Narzędzie pomaga w nawigacji po dostępnych zasobach Grupy, precyzyjnie wyszukując ich lokalizację. Dzięki wykorzystaniu AI, pracownicy mogą błyskawicznie odnaleźć niezbędne informacje, co znacząco skraca czas potrzebny na research i pozwala na skupienie się na kreowaniu rozwiązań i rekomendacji dla Klientów.
Wprowadzenie Entity pozwoliło na zwiększenie efektywności zespołów pracujących w ramach Publicis Groupe, co przekłada się na wzrost standardów innowacyjności i kreatywności w kreowaniu kampanii dla Klientów, a tym samym pozytywnie wpływa na konkurencyjność oferty na rynku.