Kolejna dawka inspirujących kampanii i akcji z udziałem agencji Publicis Groupe na całym świecie. W tym tygodniu to nowe, ciekawe pomysły, od tych celebrujących transformację stylu życia po prostą pomoc bliźnim, wszystkie kreatywne i inspirujące, czasem z elementami odświeżającego humoru.
Francesca, Diesel (Publicis Worldwide, Włochy)
Debiutująca wraz z początkiem czerwca – miesiąca równości – “Francesca” jest najnowszym wyrazem ducha marki “For Successful Living”. Kampania wspiera wolność do życia zgodnie z własnymi pragnieniami – wolność do robienia tego, co czyni człowieka szczęśliwym. Krótkometrażowy film przedstawia młodą kobietę, która urodziła się w ciele mężczyzny, która przechodzi przemianę i realizuje swoje marzenia. klik
Maszyna do klonowania, Coors Light (Leo Burnett, Chicago)
Po miesiącach lockdownu, “zmęczenie Zoomem” stało się aż nadto prawdziwe. Marka Coors Light stworzyła „maszynę do klonowania”, a mianowicie cyfrową aplikację, dzięki której ludzie mogą się nagrać, aby na chwilę uciec od niekończących się rozmów wideokonferencyjnych i wypić piwo – a wszystko to przy zachowaniu pozorów. klik
Korzenie, Head & Shoulders, (Publicis Worldwide, Brazylia)
We współpracy z raperem MC Soffia i przy wykorzystaniu odniesień do sztuki graffiti powstał teledysk z inspirującym przesłaniem dla brazylijskich kobiet, które nakazuje im szanować to, kim są i kim chcą być, zawsze pamiętając o swoich korzeniach. klik
Team Girl TikTok, Suncorp (Leo Burnett, Australia)
W związku z opóźnieniem australijskiego sezonu Netball, marka Suncorp postanowiła stworzyć poczucie wspólnoty i ducha zespołowego wśród młodych dziewczyn. Za pomocą TikToka zachęcono nastolatki z całej Australii do udziału w #TeamGirlsChallenge. klik
Genialna produkcja, Renault (Publicis-Poke, UK)
Spot pokazuje jak wiele można zrobić dzięki ludzkiej kreatywności. Nie mając dostępu do samochodów, zespołu ani egzotycznych miejsc, powstała genialna produkcja, która może dorównywać profesjonalnym reklamom. klik
#TideTraining, Tide (Saatchi &Saatchi, Nowy Jork)
W związku z zamkniętymi siłowniami i trudnymi do zdobycia przyrządami do ćwiczeń, marka Tide nawiązała współpracę z NFL, aby pomóc Amerykanom utrzymać formę, a jednocześnie zachowując bezpieczeństwo i środki ostrożności. Marka pokazała jak pomysłowo można wykorzystać butelki Tide jako sprzęt do ćwiczeń. klik