Świat w „nowej normalności” przyspieszył, zaś pandemia okazała się katalizatorem wielu zmian i trendów, które jeszcze szybciej niż wcześniej, wpływają na rzeczywistość dookoła nas....
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska. Rosną inwestycje w internet, wideo, radio, OOH i kino, a maleją w prasie Najszybciej rośnie internet – o 8,3% rok do roku Udział wideo w rynku reklamy wynosi 52,7% (spadek o 0,5 p.p.) Udział internetu (digital search & digital non-search) wynosi 31,6% (wzrost o 0,9 p.p.) Niewielki wzrost udziału radia z 6,8% do 6,9%, spadek udziału OOH z 5,9% do 5,7% Sektorem z największym wolumenem wzrostu inwestycji reklamowych ...
Świat w „nowej normalności” przyspieszył, zaś pandemia okazała się katalizatorem wielu zmian i trendów, które jeszcze szybciej niż wcześniej, wpływają na rzeczywistość dookoła nas....